ThommessenFlow Finn folk
-
Klienter

Webinar: Kort sagt | Hva, hvem og hvordan – markedsføring i nye medier

Getty Images 1173146314 1
Påmelding
- , Online

Den 29. oktober inviterer vi til et 15-minutters webinar om markedsføring i nye medier.

De siste årene har det skjedd en enorm utvikling innenfor markedsføring og fremveksten av nye medier. Daglig brukes det store summer til markedsføring gjennom kanaler som podcasts, sosiale medier, videodeling, blogger og lokasjonsbasert markedsføring. Til forskjell fra markedsføring gjennom tradisjonelle medier er verdikjeden ikke nødvendigvis klar ettersom flere aktører i større grad involveres og det er større grad av sammenblanding av kommersielt og redaksjonelt innhold.

Vi vil gi en oversikt over:

  1. Hva anses som markedsføring og hvilke regler gjelder?
  2. Hvem er ansvarlig for at reglene følges?
  3. Hvordan markedsføre lovlig i nye medier?

Webinaret er relevant for alle aktører som allerede annonserer eller planlegger å annonsere i nye medier. Det er også relevant for mediebyråer, reklamebyråer og enhver som jobber med markedsføring.

Det gis mulighet til å stille spørsmål til foredragsholderne via en chat mens webinaret pågår. Dine spørsmål og din deltagelse vil være anonymt for de andre deltagerne.

Tid // Torsdag 29. oktober, klokken 14.00 - 14.15
Sted // Ingen programvare er nødvendig og følgende nettlesere kan brukes til webinaret: Chrome, Firefox, Safari og Edge. Ved problemer forsøk pålogging fra 4G på mobil.

Spørsmål kan rettes til event@thommessen.no.

Kompetanseområde

Foredragsholdere

  • Heidi Jorkjend, Senioradvokat

    Heidi jobber med konkurranserett og markedsføringsrett. Hun har bred erfaring fra nasjonale og internasjonale saker der selskaper er under etterforskning for brudd på konkurranselovgivningen, samt fusjonskontroll og generell konkurranserettslig rådgivning. I tillegg jobber Heidi med markedsføringsrett, herunder saker vedrørende god forretningsskikk, villedende markedsføring og produktetterligning.

  • Charlotte Høgnes, Advokatfullmektig

    Charlotte bistår norske og internasjonale klienter med rådgivning og tvisteløsning innenfor immaterialrett, markedsføringsrett og personvern.